![]() |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
<div class='quotetop'>QUOTE(USSRxGirl @ 25.3.2006, 20:30) Quoted post
LOL!!! HEYYY! BOYSSSSS!! Ohh! Soo cool! All my LOVELY boys come ....in this "CHAT" I remember all....from NFSU1!! Its realy grate! Good Luck ALL! P.S. Sp[ecialy THKS my frand KRYSTA! I realy glad see u! I hope u bee come...in ussr-team.com! See YA... MAMIGO! ![]() ![]() [/quote] You played in nfsu1??? BMW is very good car in real life, but not in nfsmw. Crashday rulzzz, Trackmania Nations rulzzz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
<div class='quotetop'>QUOTE(ScreamHUN @ 26.3.2006, 16:36) Quoted post
You played in nfsu1??? BMW is very good car in real life, but not in nfsmw. Crashday rulzzz, Trackmania Nations rulzzz [/quote] Don´t know about Crashday... only that it´s a StarForce protected game. And Trackmania Nations is just a piece of shit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
USSR Team (Cossacks)
![]() |
![]()
I agree fully with claimms that BMW is exelent everyday car. I've 523i -00 myself. It's the great car with low consumption and extramly good dynamic abilities. With manual gears acceleration time to 100km/h is only 8,5s... not bad for 2,5l motor developed back in middle nineties of last century and millennium
![]() Sorry for different language. @ Olen kotoisin Pietarista. Muutin Suomeen hyvin nuorena. Olen muutama vuosi sitten muuttanut opiskelemaan Lappeenrantaan. Tämä tarkoittaa sitä, että mie ymmärrän jopa savon murretta ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
<div class='quotetop'>QUOTE
Revontuli' date='27.3.2006, 17:45' post='30413'] @ Olen kotoisin Pietarista. Muutin Suomeen hyvin nuorena. Olen muutama vuosi sitten muuttanut opiskelemaan Lappeenrantaan. Tämä tarkoittaa sitä, että mie ymmärrän jopa savon murretta Vaikka välillä tekee tiukkaa stagislangin jälkeen Olen pelannut myös lähimmä kaikkia NFS versioita ihan viimesimpiin asti, mutta kun pitäisi kohta valmistua, niin lopetin kaiken pelaamisen BatMudia lukuunottamatta (mahtava roolipeli). Mutta yleensä olen pelannut lähes kaikkia strategiapelejä, mitä on ilmestynyt aina vuoteen 2003 asti. ICQ numero on 200954278. Myös onnistuu mirkofoniyhteys vaikka samaisen ICQ:n välityksellä. [/quote] Once again I apologize for posting with a foreign language but here I go: Kiitoksia selvityksestä. Lisäsin juuri siun ICQ-numeron omalle yhteystietolistalle. Kehtaisitko lisätä vielä miun numeron omalle listalles nii ei tartte täällä suomeks alkaa enää viäntämään. Miun ICQ-numero on 220567242. Kiitos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Персона НОН ГРАТО!
|
![]() Цитата:
Problem? Цитата:
Цитата:
![]() |